A Berlín
Premis Laureus 2020: nominats i esportistes paralímpics més destacats
Daniel Bas, nedador paralímpic, i el surfista Kelly Slatar són els atletes que més han pujat a recollir el premi
zentauroepp47014730 laureus world sports awards salle des etoiles monaco fe190218190823 /
Tornen els Premis Laureus després de 19 edicions, i no per això deixen de sorprendre i emocionar l’audiència. Els guardons considerats com els Oscars de l’esport s’entreguen als millors esportistes del món pels seus grans mèrits aconseguits al llarg de l’any, i els Laureus, concretament, tenen una gran càrrega emocional, ja que cadascun dels guanyadors té una història diferent.
Els esportistes que aspiren als esmentats premis són un reflex per a totes les persones que s’han d’enfrontar als problemes socials que hi ha actualment. Daniel Bias, nedador paralímpic brasiler, i el surfista Kelly Slater, són els atletes que més vegades han pujat a recollir el premi.
Ells han aixecat el guardó al Millor Esportista de l’Any amb una Discapacitat i al Millor Esportista d’Acció de l’Any. El primer és un premi que honora els èxits dels atletes del món que tenen alguna discapacitat i, el segon, reconeix els dels atletes que es dediquen als esports d’acció.
🚨 Three days to go 🚨
— Laureus (@LaureusSport) 13 de febrero de 2020
🇿🇦 @Natsdutoit 🏊
🇮🇳 @sachin_rt 🏏
🇨🇳 Xia Boyu ⛰
🇧🇷 @ChapecoenseReal ⚽
🇩🇪 @SchumacherMick 🏎
Not long now, whether you've voted before or not, get involved and pick your moment ▶️ https://t.co/qjasmsla86#Laureus20 #SportUnitesUs pic.twitter.com/lJVBC9csdM
Exemples de superació
El primer premi que es va entregar a un atleta amb discapacitat va ser per a Louise Sauvage l’any 2000, pilot de cadira de rodes paralímpica que va ser la més reconeguda a tot Austràlia.
Per al Premi d’aquest any, els nominats són Diede de Groot (tennis en cadira de rodes - Països Baixos); Omara Durand (velocista amb discapacitat visual - Cuba); Oksana Masters (remera i esquiadora - Ucraïna); Alice Tai (nedadora amb problemes de potència muscular - Regne Unit); Jetze Plat (paraciclista - Països Baixos) i Manuela Schar (corredora en cadira de rodes - Suïssa).
Notícies relacionadesKelly Slater, considerat com el millor surfista, és el més destacat en el premi al millor esportista d’acció. L’onze vegades guanyador del campionat del món és un gran exemple de superació i honor per ser el més jove (20 anys) i el més veterà (39) a aconseguir un Campionat Mundial de surf.
La llista de nominats per a la gala del 20a Aniversari d’aquest Premi a Berlín són: Nyjah Huston (‘skateboarding’ - EUA). Italo Ferreira (surf - Brasil). Mark McMorris (‘snowboard’ - Canadà). Chloe Kim (‘snowboard’ - EUA). Rayssa Leal (monopatí - Brasil) i Carissa Moore (surf – EUA).
- El futur de la mobilitat A BCN (5) Els conductors de VTC sèniors temen perdre la feina amb la nova llei del taxi
- ELS RIGORS DE L’HIVERN Protecció Civil activa el pla Neucat i demana avançar la tornada a casa
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- LLEURE Els clubs socials només per a dones s’obren pas a BCN
- Tragèdia als Alps Última hora de l’incendi al bar Le Constellation a l’estació d’esquí suïssa de Crans-Montana: 40 morts i 119 ferits, la majoria greus
- Denúncia Nel González, Salud Mental España: "Les contencions es fan per falta de recursos, falta de voluntat i una cultura sanitària del passat"
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- La crisi fa pujar la pressió sobre el Govern i la pugna amb el PP i Vox
- Perfil L’‘elegida’ per Trump per liderar la transició que insinua rebel·lar-se
