NOVA DESTINACIÓ
Ibrahimovic, presentat amb el Milan
El suec ha firmat un contracte de sis mesos prorrogable fins al 2021 i tindrà un sou de 3,5 milions

ibra
Zlatan Ibrahimovic ha sigut presentat com a nou jugador de l’AC Milan, després de passar el reconeixement mèdic i fer la firma de contracte. El suec s’ha compromès amb el club milanès fins al 30 de juny del 2020 i amb opció per allargar el contracte fins al 2021.
«Torno a casa», han sigut les paraules d’Ibra en la seva presentació. La seva missió al Milan serà ajudar l’equip històric, que actualment està passant una crisi de resultats. En declaracions a la televisió oficial del Milan, Ibra ha afirmat que va parlar amb Paolo Maldini i Zvonimir Boban, dirigents del club, per tancar la seva incorporació.
«He rebut més ofertes amb 38 anys que amb 28», ha expressat Ibra, que, a més, afirma que encara sent prou adrenalina per seguir al màxim nivell com a futbolista. A més, explica que ve a treballar de valent al Milan i que espera millorar el rendiment de l’equip.
Zlatan #IZBACK home 🏠🔴⚫#SempreMilan pic.twitter.com/3JObnPYuS8
— AC Milan (@acmilan) 3 de enero de 2020
El seu anterior pas pel Milan
Notícies relacionadesL’agost del 2010, Ibra, que havia sigut descartat per Guardiola al Barça, va firmar pel Milan. Al club italià hi va estar dues temporades i va mostrar un gran nivell que el va portar a guanyar la lliga i a convertir-se en un referent del Milan. No obstant, a l’estiu del 2012 va decidir firmar pel PSG.
És la quarta etapa d’Ibra a Itàlia, ja que va estar a la Juventus, a l’Inter de Milà, al Milan i ara una altra vegada al club ‘rossonero’.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- El PSOE atia el president del PP pel seu silenci davant "la venda de lleis"
- Feijóo, sense citar Montoro, defensa "investigar el que calgui investigar"
- "S’ha de consensuar amb C. M."
- La xacra de la corrupció El Ministeri d’Hisenda destitueix dos càrrecs imputats en el cas Montoro
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’