NOVETATS AL MERCAT
Jordi Cruyff, nou seleccionador de l'Equador
L'exjugador blaugrana firma per tres anys i debutarà davant de l'Argentina de Messi
rpaniagua49589288 barcelona spain august 27 jordi cruyff prior the friendl200102192135 /
Jordi Cruyff, que va abandonar la banqueta del Chongqing Lifan fa tot just dues setmanes, va arribar aquest dijous a un acord amb la federació equatoriana per fer-se càrrec de la seva selecció durant els pròxims tres anys. Serà la tercera experiència com a tècnic de l’exjugador del Barça, que ja ha dirigit el Maccabi Tel Aviv i el Chongqing Lifan xinès.
El seu debut serà en un atractiu partit davant de l’Argentina de Leo Messi, programat per al 26 de març. Jordi Cruyff és l’aposta d’Antonio Cordón, el director esportiu de la selecció equatoriana que ja va confiar en els seus serveis durant la seva aventura xinesa.
El primer repte oficial de Jordi Cruyff, de 45 anys, al capdavant de l’Equador serà la Copa Amèrica, que es disputarà del 12 de juny al 12 de juliol del 2020 a l’Argentina i Colòmbia.
- 1 de maig El PSC, ERC i els Comuns situen la pujada de salaris i la vivenda com la prioritat per als treballadors
- Societat Li cau una multa de 19.000 € per treballar unes hores sent jubilat: el cas que ho canvia tot
- Medi ambient Oasi d’aspersors en ple asfalt de Barcelona: així és el nou joc d’aigua al barri de Sant Antoni
- MAMARAZZIS La fidelitat ja no es porta
- Radiografia a la TEC (IV) Eugènia, testimoni en primera persona: “Els electroxocs m’han anat fatal”
