tràgic accident
Mor un alpinista aragonès a l'Himàlaia
Les autoritats nepaleses no han indicat la identitat de la víctima ni el pic on es van produir els fets

zentauroepp37006771 mas periodico el monte nanda nevi en el himalaya170123202212
Un muntanyenc saragossà ha mort en un pic de la serralada de l’Himàlaia al Nepal, segons ha informat l’ambaixada d’aquest país asiàtic a través de la Delegació del Govern a Aragó. Segons aquestes fonts, el muntanyenc estava acompanyat d’uns altres dos companys de Saragossa, uns dels quals va baixar a donar l’avís de l’accident a les autoritats nepaleses.
El tercer de l’expedició va ser atès per l’equip de rescat al lloc de l’esdeveniment d’una hipotèrmia. Aquestes fonts no han pogut concretar la identitat dels muntanyencs ni el pic on es va desencadenar la tragèdia. Fonts de la Federació Aragonesa de Muntanyisme (FAM) han assegurat no tenir dades de l’expedició accidentada al Nepal i han apuntat a la possibilitat que els muntanyencs no estiguessin federats.
- Seguretat Social L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- De la política, ¿se’n surt? (VII) Alberto Fernández Díaz: «Em va doldre que Quim Forn entrés a la presó»
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Castells Un nou protocol sanitari protegirà la diada castellera de Sant Fèlix de Vilafranca un any després del greu accident
- Polèmica als EUA Els pares d’un adolescent que es va suïcidar després de parlar amb ChatGPT denuncien OpenAI i Sam Altman
- El sorteig europeu L’Arsenal i viatjar al Kazakhstan, les amenaces de la Champions
- EL FINAL DEL MERCAT L’impensat dilema de Fermín
- Apunt Lamine, dins i fora
- La vuelta Ayuso i els seus donen el cop a Figueres en la contrarellotge
- TENNIS Djokovic es refà i es classifica per a la tercera ronda de l’Open dels EUA