comunicació sorpresa
Ibrahimovic anuncia que torna a Espanya
L'anunci inserit a les xarxes socials podria tenir raons publicitàries i no esportives

ecarrasco34182479 soccer player zlatan ibrahimovic attends a group i160607171331 /
Zlatan Ibrahimovic ha penjat un vídeo a les xarxes socials anunciant la seva tornada a Espanya. Ibra, als 38 anys, queda lliure amb Los Angeles Galaxy, el seu actual equip, i podria tenir, per tant, l’oportunitat de fitxar per algun club de la Lliga espanyola, tal com es dona a entendre, inicialment, en el vídeo. Les seves paraules han sigut breus, però directes. «Hola Espanya, ¿saps què? Torno cap allà», ha dit Ibra. No obstant, tot sembla indicar que es deu a una campanya publicitària per la vinculació del davanter a una casa d’apostes que desembarca ara a Espanya.
El seu passat al Barça
Ibrahimovic va jugar la temporada 2009-2010 amb el FC Barcelona, en què va marcar més de 20 gols en totes les competicions. Va ser un dels fitxatges més sonats i celebrats per l’afició culer. El suec va arribar com una autèntica estrella, però la seva brillantor va anar marxant a causa dels seus problemes a l’esquema de l’equip i amb Pep Guardiola, amb qui no es va entendre.
Notícies relacionadesLa seva falta de química amb Guardiola va fer que fos traspassat al Milà l’estiu del 2010. El seu ego i el seu encaix en el sistema de l’equip culer van ser un problema perquè Ibra triomfés. No obstant, les seves xifres golejadores es van mantenir altes.
El davanter ha jugat als millors clubs d’Europa: el Manchester United, el PSG, l’Ajax d’Amsterdam i la Juventus, entre d’altres. Sempre ha triomfat als seus equips, tot i que de moment no ha aconseguit guanyar cap Champions League.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic