Pochettino es deixa estimar pel Madrid
"Per descomptat que valoro tornar al futbol espanyol", reconeix el tècnic del Tottenham en una entrevista a RTVE

jmexposito47237545 soccer football champions league round of 16 second leg 190308185531 /
Mauricio Pochettino, actual entrenador del Tottenham, amb Santiago Solari a la rampa de sortida i el seu nom a la llista de futuribles a la banqueta madridista, va afirmar que valora la seva tornada al futbol espanyol en una entrevista concedida a Ràdio Televisió Espanyola.
Pochettino va ser fa un any el primer candidat a agafar les regnes de la banqueta merengue després de la inesperada marxa de Zinedine Zidane, però tenia contracte en vigor i el càrrec va acabar recaient en Julen Lopetegui. L’argentí va ampliar després el seu contracte amb el club londinenc fins al 2023.
"Per descomptat que valoro tornar al futbol espanyol. Un sempre està obert a nous projectes", va respondre l’argentí quan li van preguntar per la possibilitat de dirigir el Reial Madrid la pròxima temporada, un interès que, segons el seu parer, demostra que el món del futbol veu que ell i el seu cos tècnic estan fent "bé la feina". "La meva relació amb Espanya sempre està present. Tant de bo algun dia pugui estar allà i aportar felicitat fent un gran futbol que guanyi i agradi", va afegir.
A quarts de la Champions
Alhora, va aprofitar per manifestar "respecte" pel seu compatriota Solari, objectiu de les crítiques després de quedar fet fora de la Copa del Rei i la Copa d’Europa, i a 12 punts del lideratge en Lliga, després de sis dies en què el Reial Madrid va caure en els seus compromisos davant el Barcelona i l’Ajax holandès, tots al Santiago Bernabéu, amb un bagatge de vuit gols en contra i només un a favor.
El seu equip sí que va passar als quarts de final la màxima competició continental eliminant el Borussia Dortmund, líder alemany, un torneig al qual ja han dit adeu dos aspirants al títol, com el PSG i el mateix Reial Madrid, cosa una mica "decebedora" i "frustrant", en paraules de Pochettino.
També va tenir temps d’elogiar el seu jugador més important al club londinenc, l’internacional per Anglaterra Harry Keane, de qui va dir que és "un dels millors davanters del món".
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig