queixa política
Podem no vol que l'Alabès jugui els dilluns
El conjunt basc va disputar el partit contra el Rayo, que va acabar perdent, amb les grades de Mendizorroza molt buides

GRAF7259. Vitoria 28/01/2019.- Los jugadores del Rayo Vallecano celebran el primer y único gol del equipo madrileño durante el encuentro correspondiente a la jornada 21 de primera división que han disputado frente al Alavés en el estadio de Mendizorroza, en Vitoria. EFE/Adrián Ruiz de Hierro. /
Podem de Vitòria s’ha afegit a les "queixes de l’afició" pels horaris a la Lliga i ha demanat a l’Ajuntament de la capital alabesa que s’"impliqui" perquè l’Alabès disputi els partits durant el cap de setmana i no els dilluns.
L’equip basc es va enfrontar aquest dilluns al Rayo Vallecano en un partit que va començar amb les grades pràcticament buides, perquè nombrosos seguidors van secundar la iniciativa de les penyes dels dos clubs de no ocupar la localitat fins a cinc minuts després de l’inici en protesta pels horaris dels partits de LaLiga. El conjunt basc va acabar perdent per 0-1.
El cas alemany
Notícies relacionades"L’Alabès és un dels equips més castigats per la controvertida decisió de la Lliga de Futbol Professional de celebrar partits de futbol en dilluns", ha denunciat aquest dimarts el portaveu de Podem a Vitòria, Jorge Hinojal. L’edil de la formació morada ha recordat que els partits de futbol afavoreixen el turisme i el consum a la ciutat, i ha argumentat que no té sentit que les institucions es gastin milions a reformar Mendizorroza, però "es quedin al marge" dels horaris dels partits, quan "és evidentíssim que afecta la ciutat".
Hinojal ha posat d’exemple Alemanya, on els partits en dilluns es van eliminar pels perjudicis que ocasionaven tant a les aficions com als municipis on tenien lloc, i ha demanat al Consistori de Vitòria, governat pel PNB i el PSE, que s’impliqui per aconseguir que l’Alabès jugui només en cap de setmana.
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Entrevista Jordi González: «Després d’aquesta malaltia que gairebé acaba amb mi si faig alguna cosa és perquè em surt del cor»
- Dia mundial Borja Suberviola, metge intensivista: «Als hospitals cada vegada veiem més infeccions que acaben en sèpsia»
- Salut afirma que va alertar Badalona sobre l’assentament amb tuberculosi
- Barcelonejant Les 56 espelmes de Collboni i l’optimisme de la Casa Gran empresarial
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Ésser humà avui
- BAIXA CONTRA EL VALÈNCIA Flick critica De la Fuente per alinear Lamine Yamal lesionat
- Protecció de la fauna Les poblacions de linx ibèric d’Espanya i Portugal trenquen el seu aïllament i aconsegueixen connectar-se