FITXATGE TELEVISIU
Mourinho ja té destí: BeIN Sports
El tècnic portuguès cobrarà 67.000 euros per partit que comenti

jos-mourinho-no-logra-regularidad-en-los-resultados-de-su-equipo 111138
José Mourinho ja té destí, tot i que no l’espera ara per ara cap banqueta i molt menys la del Reial Madrid, per si l’entitat blanca volgués replantejar el seu futur i tornar a apostar pel tècnic portuguès 'Mou' ha decidit canviar els vestidors pels escenaris televisius. Així, Mourinho s’incorporarà com a comentarista a BeIN Sports, plataforma televisiva que li pagarà ni més ni menys que 67.000 euros per cada partit en què col·labori a partir d’ara.
No obstant, tal com informa 'The Times', Mourinho té prohibit parlar o comentar qualsevol dada relacionada amb el Manchester United, club del qual va ser acomiadat, per un acord de confidencialitat que està contemplat al contracte d’acomiadament, la indemnització del qual ascendeix a 15 milions d’euros.
El debut de Mourinho tindrà lloc en la retransmissió del partit de la Copa d’Àsia entre l’Aràbia Saudita i Qatar. Després arribarà la Premier, on s’estrenarà en el partit entre l’Arsenal i el Chelsea, un dels equips que ha entrenat. Es produeix la circumstància que Mourinho va cobrar prop d’un milió d’euros per comentar durant cinc dies per a 'Russia Today' partits del Mundial de futbol.
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers