LA LLISTA BLANCA
Solari s'emporta tota la plantilla a la República Txeca
La plaga de lesions del Madrid perjudica la convocatòria del nou tècnic per a la Champions
EPA7516 PILSEN REPUBLICA CHECA 06 11 2018 - El entrenador del Real Madrid Santiago Solari participa en una rueda de prensa en Pilsen Republica Checa hoy 6 de noviembre de 2018 en la vispera de su encuentro ante el Viktoria Plzen correspondiente al grupo G de la Liga de Campeones de la UEFA EFE Filip Singer /
Santiago Solari s’emporta a la República Txeca 20 jugadors, en una convocatòria reforçada amb el central del Castella Javi Sánchez davant de la plaga de baixes a la defensa, sense Dani Carvajal, Marcelo, Raphael Varane ni Jesús Vallejo, per enfrontar-se al Viktoria Pilsen en la quarta jornada de la Champions.
Fins a cinc baixes té per sanció el Reial Madrid, quatre en defensa més el davanter Mariano Díaz, que provoquen que Solari viatgi amb tot el que té disponible.
Entrenament a les 19 hores
Notícies relacionadesA la convocatòria torna Marcos Llorente, últim descartat per enfrontar-se al Reial Valladolid en Lliga, i en l’expedició amb opció de minuts hi serà el brasiler Vinicius Junior després de marcar, afavorit pel rebuig d’un rival, el seu primer gol amb el Reial Madrid responent a la confiança que li fa al primer equip el nou entrenador.
La llista de convocats la integren: Courtois, Keylor Navas, Kiko Casilla, Odriozola, Sergio Ramos, Javi Sánchez, Nacho, Reguilón, Casemiro, Marcos Llorente, Kroos, Modric, Fede Valverde, Ceballos, Isco, Marco Asensio, Lucas Vázquez, Vinicius, Bale i Benzema. El Reial Madrid completarà al Doosan Arena el seu últim entrenament des de les 19:00 hores de la tarda de dimarts, per ultimar els preparatius del partit.
- Investigació La Guàrdia Civil apunta a un trencament del carril o a la soldadura com a causa de l’accident d’Adamuz
- Comerç internacional Les exportacions catalanes superen els 100.000 milions d’euros malgrat els aranzels de Trump
- Escalada de tensió Trump dona un termini de 10 dies a l’Iran per arribar a un acord o "passaran coses dolentes"
- Pagament per disponibilitat El Govern vol concessionar carreteres, estacions de l’L9 del metro i electrolineres per 1.184 milions d’euros
- Jocs Olímpics Milà-Cortina 2026 Oriol Cardona es consagra amb el segon or espanyol en la història dels Jocs Olímpics d’hivern: «Ja era hora»
