El Reus cau amb el Deportivo per la seva falta de punteria
El conjunt gallec es va avançar als 40 segons deixant ja sense resposta l'equip català
deoprtivo
Si ets inferior en qualitat i no tens una tarda efectiva en zona ofensiva, és molt complicat treure alguna cosa positiva de Riazor. Derrota del Reus Deportiu contra el Deportivo de la Corunya, que es va trobar amb un gol als 40 segons d’iniciar la contesa. Els del Baix Camp van ser voluntariosos en entrega però erràtics en definició en un dels camps més impressionants de la Liga123.
Carlos Fernández va avançar el conjunt gallec i Pedro, en la represa (m. 54), va posar la sentència a un partit que va haver de veure algun gol per als visitants. El triple canvi de Xavi Bartolo, difícil recordar una substitució d’aquestes característiques, va aportar mossegador als vermell-i-negres, que van topar amb la negativa d’una zona atacant atziaga de cara a gol.
En zona tranquil·la
Pas enrere del conjunt català que no obstant segueix en zona més o menys tranquil·la de la taula a l’espera dels resultats que es produeixin aquest cap de setmana. Creu i ratlla. El Reus ja pensa en el Lugo, pròxim visitant d’un Municipal que ja sap el que és guanyar aquesta campanya.
La fitxa del Deportivo-Reus Esportiu (2-0)
<span style="font-size: 1.6rem; line-height: 2.6rem;"><strong>Deportivo: </strong>Dani Giménez, David Simón, Domingos Duarte, Somma (Eneko Bóveda, m. 90+1), Diego Caballo, Edu Expósito, Álex Bergantiños, Vicente Gómez (Didier Moreno, m. 88), Pedro Sánchez (Carles Gil, m. 81), Carlos Fernández i Quique.</span>
- El Celta ridiculitza el Reial Madrid en la tornada al Bernabéu
- El "sí" guanya a Gósol i passarà a ser província de Barcelona
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- Crisi a Catalunya Els agents rurals extremen el control de la zona zero de la pesta porcina i no descarten ampliar el rastreig fins als 20 quilòmetres
- L’Espanyol escala al cinquè lloc i es permet somiar
- Espanya guanyaun bronze històricen el Mundial
- El Celta ridiculitza el Reial Madrid en la tornada al Bernabéu
- Els gols no tenen idioma
