CRIDA A L'"OPTIMISME"
Hierro: "Hem de minimitzar els errors i ser intel·ligents"
El seleccionador enalteix la capacitat que ha tingut Espanya d'aixecar-se "fins i tot en cinc ocasions en aquest Mundial" i alerta sobre Rússia
"Tenim clar el pla". Tan clar ho té Fernando Hierro, el seleccionador espanyol, que ha volgut aprofitar la roda de premsa prèvia al duel de vuitens de final aquest diumenge a Moscou contra Rússia per llançar una crida a l’optimisme. "Hem de minimitzar els errors, hem de ser intel·ligents. Sabem el que volem", ha dit el tècnic espanyol.
"Hi ha plena confiança en els nostres. L’equip ha entrenat a un gran nivell", ha proclamat Hierro, que ha volgut transformar les crítiques rebudes per la selecció espanyola en oportunitats per reinvidicar-se. "Aquestes dificultats de les quals parla tothom les canviem per confiança i ser positius, pensar que tot surt bé", ha precisat el seleccionador espanyol.

"Hi ha plena confiança en els nostres. L’equip ha entrenat a un gran nivell" (Hierro)
Feta aquesta reflexió ha anat una mica més enllà fins i tot. "Ens hem hagut d’aixecar cinc vegades en aquest Mundial. I l’equip s’ha aixecat, dues vegades el dia de Portugal, dues vegades més amb el Marroc... Tenim moltes coses per pensar a ser optimistes", ha dit Hierro, recordant als seus jugadors que "han d’anar a totes” i que l’únic que importa és el que passi aquest diumenge "a partir de les cinc de la tarda".
Sense confirmar si Silva serà titular
Notícies relacionadesNo ha volgut confirmar si Silva serà titular contra Rússia. "En sortiran onze, en sortiran onze.. ", s’ha limitat a dir el tècnic espanyol, alertant sobre els perills que genera Rússia. "És un equip difícil, amb físic, amb accions a pilota aturada i amb molta altura, a més que tenen molta varietat. Però també entenem que hem de buscar-li el lloc on tinguin dificultats...".

"Sortiran 11 jugadors que es deixaran la vida perquè Espanya continuï" (Hierro)
I va acabar el seu al·legat amb una frase encara més contundent: "¿Què li dic al meu nebot?", li va preguntar un periodista espanyol. "Li dius que l’equip està posat, està concentrat i que ho intentarem. I que sortiran 11 jugadors que es deixaran la vida perquè Espanya continuï".
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»