FUTBOLISTA ORIGINAL
Griezmann anuncia a les 21.15 hores quin serà el seu equip la temporada que ve
El davanter comunicarà el seu destí en un vídeo que emet #0 en exclusiva

griezmann-video
Antoine Griezmann, davanter de l’Atlètic i de la selecció francesa pretès pel Barça, comunica aquest dijous a les 21.15 hores l’equip en el qual jugarà la temporada que ve. El futbolista ho anunciarà a través d’un vídeo que difon en exclusiva el canal #0 a través de la plataforma de Movistar+.
Aquest vídeo, totalment fiable, posarà punt final, d’una manera original i gens habitual, al serial que envolta el jugador francès. De moment, només s’ha filtrat l’inici del contingut de la gravació, però no la decisió final.
"Estaréis hartitos por los comentarios que dicen si me voy, si me quedo, cuánto me dan... Pero la verdad es la que voy a decir ahora". #LaDecisión de @antogriezmann, hoy a las 21.15h SÓLO en @cero. pic.twitter.com/lZOb47itC6
— Movistar+ (@MovistarPlus) 14 de junio de 2018
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos