ESTRELLA LESIONADA
Egipte confia encara a recuperar Salah per al Mundial
Les radiografies fetes a Liverpool confirmen que el davanter pateix un esquinç a l'espatlla
salah-lunes /
La Federació Egípcia de Futbol afirma que manté l’esperança que la seva estrella, el davanter Mohamed Salah, es recuperi a temps d’una lesió a l’espatlla esquerra per debutar al Mundial de Rússia, després de ser sotmès a un nou examen.
Una segona radiografia, feta diumenge a Anglaterra, "va confirmar el primer diagnòstic" per la qual cosa la selecció manté la "calma" en relació amb Salah, segons va afirmar el president de la federació, Hani abu Rieda, en un comunicat.
Màxim esforç
Notícies relacionadesHores després d’haver-se lesionat a la final de la Lliga de Campions contra el Reial Madrid, dissabte passat, la federació egípcia va afirmar que Salah pateix un esquinç d’espatlla. El responsable federatiu va assegurar que els metges de la selecció es coordinaran amb els del Liverpool per preparar el tractament i fer "tots els esforços" per aconseguir que Salah pugui estar a punt per al debut al Mundial, en què Egipte jugarà contra l’Uruguai el 15 de juny que ve.
Salah és la gran esperança d’Egipte en el Mundial, campionat a què els ‘faraons’ tornen per primera vegada després d’Itàlia el 1990 i en què estan enquadrats en el Grup A, amb Rússia, l’Uruguai i l’Aràbia Saudita. Actualment, la selecció egípcia, dirigida per l’argentí Héctor Cúper, està concentrada a Itàlia, on jugarà un amistós divendres vinent contra Colòmbia.
- Reurbanització. Les obres del nou barri adjacent a la Sagrera costaran 85 milions
- Tensió al Carib El desplegament militar de Trump davant Veneçuela obre totes les possibilitats
- CRÍTICA Antonio Orozco, una borratxera emocional en la nit de la seva vida
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Baixa temporal Andreu Buenafuente abandona TVE de manera inesperada per prescripció mèdica: «He de parar una mica»
- El Govern català estudia invertir més en la llei de barris com a antídot a l’auge ultra
- Juan Rodríguez Teruel, director del Centre d’Estudis d’Opinió (CEO): "Seria un error pensar que hi ha més joves de dretes que mai"
- Manifestació del PP Feijóo clama pel final de Sánchez davant desenes de milers de persones
- Entrevista a La Sexta Salomé Pradas: "Vaig voler avisar Mazón a les 19.10 i no vaig poder"
- TELEVISIÓ I MAS Dues dones
