COP DE PILOTA FATÍDIC
Tragèdia a Croàcia: un jugador de 25 anys mor en ple partit
Bruno Boban es va desplomar en un partit de Tercera Divisió i els serveis sanitaris no van poder reanimar-lo
croata
El futbol croat està de dol. Bruno Boban, futbolista del Marsonia de la tercera divisió del país, va caure desplomat i va morir en ple partit aquest cap de setmana durant el partit que disputava el seu equip contra el Pozaga Slavonija.
L'ambulància va entrar a la gespa, però els professionals sanitaris no van poder salvar-li la vida. Uns segons abans, Boban, de 25 anys, havia disputat una pilota que li va anar a parar al pit. Va continuar caminant i uns metres més endavant es va desplomar. Corria el minut 15 de partit.
Familiar de Boban
Notícies relacionadesSegons va informar el mitjà croat 'Vecer', Bruno té un germà, Gabriel, jugant a l'Osijek de la Primera divisió croata. A més, segons el mateix mitjà, era familiar de Zvonimir Boban, exjugador del Milan i el Celta, entre altres clubs.
L'autòpsia certificarà la causa definitiva de la mort, un cas més de mort sobtada en el futbol. El davanter del Marsonia sumava 12 gols en el campionat.
FÚTBOL DE LUTO.
— Desmo Fútbol (@Desmo_fut) 25 de marzo de 2018
Falleció el futbolista Bruno Boban. El atacante croata de 25 años, jugador del Marsonia (Tercera División), recibió un pelotazo en el pecho en pleno partido, no lograron reanimarlo y lamentablemente perdió la vida. QEPD pic.twitter.com/DNtwWKd3Vm
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
