NOVA INFRACCIÓ
Un eslovè, segon positiu dels Jocs
Ziga Jeglic, jugador d'hoquei, ja ha sigut exclòs de la competició després del seu dopatge
jugador-esloveno-hockey /
El jugador d'hoquei gel eslovè Ziga Jeglic ha donat positiu per fenoterol (es tracta d'un medicament considerat un estimulant que serveix per combatre l'asma i que s'inhala com el ventolín que va prendre Chris Froome) als Jocs d'Hivern de PyeongChang 2018 i abandonarà la vila olímpica en les pròximes 24 hores, ha informat el Tribunal d'Arbitratge Esportiu (TAS).
Reconeixement de l'esportista
Jeglic, defensa de la selecció eslovena, va participar en els tres partits de la ronda preliminar dels Jocs i va donar una assistència. Després de donar positiu per un broncodilatador en un control postpartit, el jugador ha admès la violació de la norma antidopatge i, com a conseqüència d'això, ha sigut suspès de la competició i haurà d'abandonar la vila olímpica en les pròximes 24 hores, ha indicat en un comunicat el TAS, que continuarà amb el procediment sancionador que resoldrà quan s'acabin els Jocs.
- Indústria Quin tipus de vehicle militar podria fabricar Seat a Martorell?
- Festa del 95è aniversari d’ERC Junqueras demana recolzament a partits, empresaris i agents socials per garantir que Catalunya recapti l’IRPF: «No ens deixeu sols»
- Restriccions vigents La pluja buida Collserola el primer dissabte de tancament per la pesta porcina africana
- Dret a una mort digna El Pere, amb depressió severa des de fa 20 anys, demana l’eutanàsia per tercera vegada: «La meva vida no és digna, pateixo un sofriment crònic i intractable»
- Cita a Palma Un Espanyol encallat visita un Mallorca amb urgències: «Cal ser intel·ligents i ambiciosos»
