NOVA INFRACCIÓ
Un eslovè, segon positiu dels Jocs
Ziga Jeglic, jugador d'hoquei, ja ha sigut exclòs de la competició després del seu dopatge

jugador-esloveno-hockey /
El jugador d'hoquei gel eslovè Ziga Jeglic ha donat positiu per fenoterol (es tracta d'un medicament considerat un estimulant que serveix per combatre l'asma i que s'inhala com el ventolín que va prendre Chris Froome) als Jocs d'Hivern de PyeongChang 2018 i abandonarà la vila olímpica en les pròximes 24 hores, ha informat el Tribunal d'Arbitratge Esportiu (TAS).
Reconeixement de l'esportista
Jeglic, defensa de la selecció eslovena, va participar en els tres partits de la ronda preliminar dels Jocs i va donar una assistència. Després de donar positiu per un broncodilatador en un control postpartit, el jugador ha admès la violació de la norma antidopatge i, com a conseqüència d'això, ha sigut suspès de la competició i haurà d'abandonar la vila olímpica en les pròximes 24 hores, ha indicat en un comunicat el TAS, que continuarà amb el procediment sancionador que resoldrà quan s'acabin els Jocs.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- Protestes propalestines Feijóo acusa Sánchez d’«encoratjar els disturbis» a la Vuelta: «Li és igual la vida dels policies i corredors»
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates
- La contracrònica Suplents que no ho són