Ángel María Villar dimiteix del seu càrrec a la UEFA
L'exfutbolista, que és investigat per cinc delictes, ha decidit deixar el seu càrrec a la federació europea

villar
Ángel María Villar ha dimitit del seu càrrec de la UEFA després d'unes últimes setmanes en què ha trepitjat la presó al ser detingut per la Guàrdia Civil en l'operació Soule. La detenció es va produir després de l'ordre del jutge Pedraz que va veure indicis de cinc delictes diferents: administració deslleial, apropiació indeguda, corrupció entre particulars, falsedat documental i aixecament de béns.
Villar ha dimitit a través d'una carta que ha enviat al president de la UEFA que ha acceptat la dimissió i ha agraït els serveis prestats al futbol europeu. L'exfutbolista també ha enviat la mateixa carta a la FIFA, de la qual encara no ha rebut resposta.
Temes:
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Els incendis exposen els diferents models de gestió de cada comunitat
- El fill de l’oligarca rus del clan de la Costa Brava nega ser el seu testaferro
- Incendis a Astúries El foc ha arrasat ja 4.000 hectàrees a Astúries: tres nous incendis enfonsen els veïns en l’angoixa
- Les flames avancen i ja calcinen el 7% de tota la província d’Ourense
- Castella i Lleó, Astúries i les Canàries davant el foc
- Sánchez promet ara més mitjans contra el foc i un acord climàtic
- Flick s’irrita amb l’equip i és més vigilant que mai