Usain Bolt cava la tomba del seu amic Germaine Mason, mort en accident
bolt
Usain Bolt, campió olímpic i plusmarquista mundial de 100 i 200 metres, apareix en un vídeo penjat avui pel Team Jamaica cavant la tomba del seu amic Germaine Mason, mort el 20 d'abril passat en un accident de moto.
Amb samarreta negra de muscleres i pantalons texans, Bolt apareix a les imatges cavant la tomba a la parròquia jamaicana de Portland i a continuació en fotos al costat de l'atleta mort.
Mason, saltador d'altura britànic d'origen jamaicà que va ser medalla de plata en els Jocs Olímpics de Pequín 2008, va morir amb 34 anys el 20 d'abril en un accident de trànsit ocorregut a la ciutat jamaicana de Port Royal a l'intentar esquivar amb la seva moto un vehicle que havia perdut el control.
Notícies relacionadesEl saltador va estrenar el caseller de medalles per a la Gran Bretanya als Jocs de Pequín 2008, quan va ser segon en salt d'altura després del rus Andrey Silnov.
Mason va representar el seu país natal als seus inicis -va guanyar el bronze en els mundials de pista coberta de 2004 a Budapest-, però després va decidir començar a competir sota bandera britànica, el país del seu pare.
- Pioneres: dones que obren camí (III Edició) La segona revolució feminista comença per mesurar, anomenar i acompanyar
- Descans nocturn Els otorrinos coincideixen: "Dormir amb la boca oberta pot afectar seriosament la teva salut respiratòria"
- Novetat El truc per viatjar barat aquest estiu: l’eina de Google que t’avisa per correu si un hotel baixa de preu
- The World’s 100 Best Clubs Tretze discoteques de Barcelona estan nominades entre les millors del món del 2026: la llista completa de Catalunya
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
