Quatre partits de sanció a Messi
El blaugrana, castigat per les seves "paraules injurioses" a l'assistent de l'Argentina-Xile

messiseencara
Leo Messi ha sigut castigat amb quatre partits de suspensió per la seva actitud en el partit contra Xile de classificació per al Mundial de Rússia 2018, segons ha comunicat la FIFA. El 10 del Barça es disposava a jugar aquest dimarts a Bolívia, però la sanció és d'efecte immediat i Messi no disputarà el partit de La Paz. La sanció és pels seus reiterats insults contra el jutge assistent, el brasiler Emerson Augusto de Carvalho, al final de l'angoixant victòria davant Xile (1-0, gol de penal anotat pel jugador blaugrana).
L'absència de Messi complica molt les opcions de victòria de l'Argentina en els 3.650 metres d'altitud de La Paz. La selecció d'Edgardo Bauza està en tercera posició de la classificació del grup (els quatre primers van directes a Rússia), però la seva inestabilitat ha generat molts dubtes durant tota la fase, i això augmentarà ara amb l'absència del millor jugador del món.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»