El Girona remunta el Nàstic i acaba el 2016 en zona d'ascens directe a Primera

El conjunt de Pablo Machín guanya un volcànic derbi de Segona i col·loca l'equip de Tarragona cuer i en una situació molt delicada

marcosl36652421 girona  girones  esports  girona fc nastic tarragona 17 12 1161217213930

marcosl36652421 girona girones esports girona fc nastic tarragona 17 12 1161217213930

1
Es llegeix en minuts
JORDI DANÉS / GIRONA

El Girona va acomiadar el 2016 amb una nova victòria a Montilivi i passarà les festes en zona d’ascens directe a Primera, tot al contrari que el Nàstic, que el tancarà com a cuer i amb Vicente Moreno a la corda més que fluixa. El derbi no va defraudar perquè va tenir absolutament de tot, tot i que el Nàstic va viure la cara més amarga ja que se’n va anar de buit després d’avançar-se dues vegades al marcador (0-1 i 1-2) i va acabar amb nou homes per les expulsions de Juan Delgado i Emaná.

    El Nàstic va començar molt millor, i va teixir una teranyina amb tres centrals i un centre del camp molt físic amb què va desactivar el joc ofensiu del Girona. Tot i les urgències, els de Vicente Moreno es van trobar molt més còmodes que el seu rival i van tenir la pilota i també les ocasions. 

PENAL A UCHE / Els visitants van tenir el seu premi en el minut 24, en un penal d’Alcalá a Uche  i que el mateix Uche va transformar enganyant René (m. 25). El gol va ser un punt d’inflexió per al Girona, que només va reaccionar quan va tenir el marcador en contra. El passet enrere del Nàstic, amb el 0-1, va donar els seus fruits en una acció on l’oportunisme de Longo va equilibrar el partit. 

Notícies relacionades

L’1-1 semblava un punt d’inflexió, però el Girona va perdre tot seguit una pilota que va acabar en una falta a la frontal sobre Tejera que el mateix jugador va transformar (m. 41).

    Tot va canviar després del descans. Juanpe, que va substituir Pablo Marí, va marcar el 2-2 en la primera pilota que va tocar i el Nàstic es va ensorrar (m. 47). Se’ls va fer molt llarg el segon temps als visitants, que van ser dominats per un Girona que va anar de menys a més. I tot va quedar pràcticament vist per a sentència quan l’àrbitre va xiular penal sobre Portu que Sandaza va transformar en el 3-2. A partir d’aquí, tot van ser notícies negatives per als visitants: l’expulsió de Delgado, el 4-2 de Cristian Herrera i la nova expulsió d’Emaná. I qui ho sap si en les pròximes hores, la destitució de Vicente Moreno. 

Temes:

Girona FC Futbol