FUTBOL INTERNACIONAL
Guardiola conquista la seva tercera Bundesliga consecutiva amb el Bayern
L'equip bavarès, que aspira al doblet amb la final de Copa, s'assegura el títol al derrotar l'Ingolstadt (1-2)
guardiola
El Bayern Munic ha conquistat aquest dissabte el títol de la Bundesliga al derrotar per 1-2 l'Ingolstadt en la penúltima jornada. Fins i tot perdent, l'equip de Pep Guardiola hauria guanyat el campionat, ja que el Borussia de Dortmund ha perdut a Frankfurt amb l'Eintracht (1-0).
Després d'una setmana nefasta a Munic, en què es va ajornar la celebració del títol lliguer al empatar a casa amb el Mönchengladbach i, sobretot, es va escapar la final de la Champions en l'eliminatòria contra l'Atlètic, els aficionats bavaresos han pogut celebrar el quart títol consecutiu de la Lliga alemanya, el 26è en la història del club. Dos gols de Lewandowski en el primer temps (un de penal i un altre a passada de Xabi Alonso) han deixat en no res el gol de penal de Hartmann al límit del descans. A més d'Alonso, han sigut titulars els espanyols Javi Martínez i Thiago Alcántara.
BUSCANT EL DOBLET
Per Guardiola, molt criticat per la premsa i a les xarxes socials no haver arribat a la final de la Champions en el seu trienni muniquès (tres semifinals), la victòria suposa completar un ple lliguer (tres Bundesligues en tres temporades). Abans de posar rumb al Manchester City, el tècnic de Santpedor encara pot sumar el títol de Copa el pròxim 21 de maig contra el Dortmund.
- Acomiadament confirmat: el treballador que no va tornar a la feina després de l’alta en dues setmanes per tenir el mòbil trencat
- Un càmping de Platja d’Aro precinta dos espais després que una branca ferís un home
- Una nova rajola eròtica amb vagines i penis apareix a Manresa, al pont del canal de la Mina
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
