Torres salva l'Atlètic en la sortida a San Mamés

Un gol del davanter manté l'equip de Simeone enganxat a la lluita per la Lliga

jcarmengol33611301 atletico madrid s forward fernando torres  r  head160420225746

jcarmengol33611301 atletico madrid s forward fernando torres r head160420225746 / ANDER GILLENEA

1
Es llegeix en minuts

Una foguerada. Amb una foguerada de Fernando Torres, assistit per una excel·lent centrada de Griezmann (minut 38), en va tenir prou l'Atlètic de Madrid per seguir amb totes les opcions en el tren de la Lliga. No va ser un 0-8, com el del Barça Riazor, però el rocallós equip de Diego Pablo Simeone en va tenir prou amb un 0-1 a San Mamés per mantenir intactes les il·lusions de repetir el títol de Lliga que ja va conquistar fa dos anys precisament davant l'equip blaugrana en l'esprint final d'aquell torneig que el Tata Martino no va saber rematar a casa. Torres suma cinc jornades seguides de Lliga anotant.

Notícies relacionades

L'Athletic Club no va ser pitjor que l'Atlètic, però al conjunt d'Ernesto Valverde li va faltar l'efectivitat que sí que té el de Simeone. Amb prou feines tres o quatre ocasions va comptabilitzar en tot el partit l'equip madrileny, que es va quedar, a més, sense el seu millor defensa, Diego Godín, en el minut 11. El central uruguaià té una lesió als isquiotibials de la cuixa dreta que fa perillar la seva presència en les semifinals de la Lliga de Campions contra el Bayern Munic. Però fins i tot amb una defensa de circumstàncies, amb Savic Lucas Hernández, l'Atlètic va ser capaç de mantenir la porta a zero en un San Mamés que va pressionar molt però que va trobar a faltar el seu millor golejador, Aduriz, un dels tres lesionats importants, amb Laporte Sabin Merino.

Sense Aduriz comandant l'atac, l'ex-blanc-i-vermell Raúl García va ser el que va lluir els galons en l'ofensiva. Fins a quatre vegades va arribar a rematar, però sempre de cap i de massa lluny, sobre la porteria d'un seguríssim Oblak, que va saber mantenir la porteria a zero. L'Atlètic va patir sobretot en el tram final de partit. Va rugir San Mamés amb els nombrosos córners, que no van arribar a fructificar, i en canvi el rapidíssim belga Ferreira Carrasco va disposar de dues ocasions els últims 10 minuts per evitar més patiment, però Iraizoz es va interposar en la primera rematada (m. 84) i la segona, en l'afegit, va sortir per sobre del travesser.

Athletic-Atlètic Madrid, 0-1

Estadi: San Mamés (44.474 espectadors).