NATACIÓ
Gemma Mengual competirà a Rio 2016
La nedadora participarà amb Ona Carbonell en la modalitat de duo de natació sincronitzada
Gemma Mengual i Ona Carbonell nedaran juntes en la modalitat de duo de natació sincronitzada dels Jocs Olímpics de Rio de Janeiro del 2016, ha confirmat la primera a través de les xarxes socials. Mengual es va retirar el febrer del 2012, però va tornar a la competició als Mundials de Kazan (Rússia) d'aquest estiu per competir en el duo mixt amb Pau Ribes.
Ara, amb 38 anys, ha anunciat que competirà a Rio amb Ona Carbonell. L'abril del 2016 en farà 39. En el palmarès de Gemma Mengual destaquen 17 medalles d'or, 18 de plata i 12 de bronze, entre campionats del món, Europeus i Jocs Olímpics.
- INCENDIS FORESTALS Una vella i «maleïda» cançó de Serrat, l’himne per recordar l’estiu en què va cremar l’oest espanyol
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- La relació de Catalunya i l’Estat La Diada deixa de ser un maldecap per al Govern espanyol