ELS EIXOS DEL NOU MANDAT: QATAR

Seguir amb un aliat polèmic o explorar vies noves

La samarreta del Barça per a la temporada 2015-16, de Nike, amb el patrocini de Qatar Airways.

La samarreta del Barça per a la temporada 2015-16, de Nike, amb el patrocini de Qatar Airways.

1
Es llegeix en minuts

Durant l'última setmana de campanya, i coincidint amb l'únic debat entre els quatre candidats, el de TV-3,  Bartomeu va revelar que havia trobat una altra oferta per patrocinar la samarreta del Barça. Era una marca asiàtica, de caràcter global, disposada a pagar més de 60 milions pel lloc que ocupa ara al pit blaugrana Qatar Airways. No va dir l'ara president ni el nom -és la firma japonesa Rakuten- ni tampoc la quantitat, però sí que estaria per damunt del que cobra el United de Chevrolet (64 milions d'euros).

Encara que, com també va repetir en campanya, l'única «oferta seriosa» que hi ha al club és la de Qatar. Al president li toca decidir si manté aquesta aliança polèmica nascuda el 2010 o explora altres vies. L'assemblea de compromissaris del mes d'octubre vinent escoltarà Bartomeu. I haurà de decidir.