ELS EIXOS DEL NOU MANDAT: QATAR
Seguir amb un aliat polèmic o explorar vies noves

La samarreta del Barça per a la temporada 2015-16, de Nike, amb el patrocini de Qatar Airways.
Durant l'última setmana de campanya, i coincidint amb l'únic debat entre els quatre candidats, el de TV-3, Bartomeu va revelar que havia trobat una altra oferta per patrocinar la samarreta del Barça. Era una marca asiàtica, de caràcter global, disposada a pagar més de 60 milions pel lloc que ocupa ara al pit blaugrana Qatar Airways. No va dir l'ara president ni el nom -és la firma japonesa Rakuten- ni tampoc la quantitat, però sí que estaria per damunt del que cobra el United de Chevrolet (64 milions d'euros).
Encara que, com també va repetir en campanya, l'única «oferta seriosa» que hi ha al club és la de Qatar. Al president li toca decidir si manté aquesta aliança polèmica nascuda el 2010 o explora altres vies. L'assemblea de compromissaris del mes d'octubre vinent escoltarà Bartomeu. I haurà de decidir.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- SUCCESSOS Multades tres empreses de busos per l’accident mortal de França
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- La crisi habitacional El Pla Estatal de Vivenda triplicarà la inversió fins als 7.000 milions
- Projeccions econòmiques El Govern i el Banc d’Espanya eleven la previsió de creixement
- Cita empresarial Barcelona Global reuneix 1.500 professionals de 90 nacionalitats
- Farmacèutiques La japonesa AGC Pharma Chemicals inaugura una planta a Malgrat de Mar
- Sector bancari El BBVA confia que el Govern perdi el seu poder per vetar una futura fusió