MUNDIAL DE FÓRMULA 1
Vettel tanca la polèmica sobre el seu avançament al GP del Brasil
"Estava segur al 100% que la maniobra havia sigut legal", subratlla en un acte a Àustria
Sebastian Vettel ha afirmat aquest dissabte, en un acte a la Universitat de Graz (Àustria), que estava "segur al 100%" que l'avançament que va portar a terme a la quarta volta del GP del Brasil i que Ferrari va estudiar recórrer va ser completament legal.
No obstant, el pilot alemany ha admès que quan el van trucar per avisar-lo del possible recurs de la 'scuderia' ho va passar bastant malament. "Vaig necessitar tota la nit de son per recordar què havia passat. ¡Van passar tantes coses en aquella carrera! Al matí vaig trucar a Christian Hormer per dir-li que estava convençut que hi havia un comissari a l'esquerra amb la bandera verda. N'estava completament segur, i li vaig dir que posava la mà al foc", ha afegit.
Notícies relacionadesEl líder de Red Bull, que ha celebrat la seva triple corona pels carrers de la ciutat al volant del seu monoplaça, ha evitat criticar Fernando Alonso o Ferrari pels esdeveniments dels últims dies, però s'ha mostrat molt content pel forçós canvi d'actitud "d'aquells que deien que no sabia avançar". "En dos grans premis han hagut de canviar la seva postura", ha postil·lat.
La FIA ha confirmat aquest divendres que Vettel és el campió de F-1 d'aquesta temporada. "L'avançament no viola el reglament i, per tant, no hi ha infracció que investigar", ha argumentat la federació. Ferrari ha acceptat l'explicació i ha considerat que, per la seva part, "l'assumpte està tancat".
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Septuagenaris amb els peus a la sorra
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Grans fortunes treuen a borsa 2.000 milions en actius immobiliaris
- "Ho han deixat cremar tot"
- Indignació Tàrrega, farta del repte viral de defecar a l’aigua: contracta vigilants després del tercer tancament en una setmana
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Vigents des del 2022 La banca confia que les mesures d’alleujament hipotecari per a classes mitjanes decaiguin al novembre
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Entrevista Sandra Ramos, consellera de Festes de Tarragona: "La festa major de Sant Magí ens ajuda a conscienciar sobre la importància de l'aigua"