LA LLIGA DE CAMPIONS
Fantasia d'Iniesta a zero graus
El mag blaugrana ha driblat quatre jugadors de l'Spartak en una jugada mestra
Era un partit plàcid per al qual Tito Vilanova ha posat sobre la gespa de Moscou, a zero graus, el millor dels seus equips. No només no volia sorpreses, estil Glasgow, sinó que volia tancar, ja, davant l'Spartak, la classificació per a la ronda següent de laChampions. I entre els bons hi ha, és clar, el mag Andrés Iniesta, que, als 32 minuts i 22 segons, ha agafat la pilota --bé, li ha arribat de rebot-- i s'ha encaminat al córner dret de Dykan on, en tres metres quadrats, ha deixat clavats Suchy, Insaurralde, Kombarov i Makeev.
I ho ha fet a l'estil Iniesta, és a dir, amb alguna croqueta, amb un parell de túnels, fintes a dreta i esquerra i moviments de cintura 'a l'estil Shakira. Com que el que ha fet Iniesta no es pot explicar, ni relatar i, molt menys, escriure, aquí tenen el vídeo de l'última fantasia d'aquest mag. L'altre,Leo Messi, és golejador. Que no està malament, no, perquè li falten cinc gols per igualar els 85 que, el 1972, va aconseguir l'alemany Gerd 'Torpede' Müller. Aquest dimarts, a Moscou, n'ha marcat dos més.
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Indignació Tàrrega, farta del repte viral de defecar a l’aigua: contracta vigilants després del tercer tancament en una setmana
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu