LA LLIGA DE CAMPIONS
Cesc: "La gespa i el fred no seran problema ni excusa"
"L'Spartak és un equip tàcticament i físicament molt dur", adverteix el blaugrana sobre el rival del Barça a la Champions
No hi ha excusa que valgui. El jugador blaugranaCesc Fàbregas ha afirmat aquest dilluns que el "fred no serà cap problema" en el partit de laLliga de Campions que el seu equip jugarà dimarts contra l'Spartak de Moscou ala capital russa, on s'espera una temperatura dezero graus. "Hi estem acostumats", ha subratllat en la roda de premsa prèvia al partit, després de recordar que fa poques setmanes tant ell com altres companys del Barça van jugar amb la selecció a Bielorússia (0-4).
El centrecampista també ha restat importància a lagespa artificial de l'estadi olímpic Lujniki. "En hi hem d'entrenar per veure com bota la pilota, com l'hem de picar. Però estem acostumats a jugar en diferents tipus de terrenys de joc. Tots hem jugat en gespa artificial i res servirà d'excusa", ha sostingut.
Igual que Tito Vilanova, Cesc ha tingut paraules d'elogi per al contrincant. "En el partit del Camp Nou ja vam veure el potencial de l'Spartak. És un equip molt dur i disciplinat. Tots els rivals són perillosos, i el Barça sol patir a Rússia. Ja ens van deixar clar que ens poden fer mal", ha afegit en al·lusió a la batalla que va presentar el rival en el primer partit, on va caure per 3-2.
Retorn de Puyol
Notícies relacionadesTot seguit ha recalcat que el Barcelona sortirà a buscar la victòria a Lujniki. "No ens val l'empat, volem guanyar per classificar-nos com primers de grup", ha dit. I per aconseguir aquest objectiu, ha destacat la importància del retorn deCarles Puyol, recuperat de la lesió al braç. "Passa el temps i cada vegada juga millor", ha afegit sobre el seu company.
Sobre la seva presència en l'onze titular, el jugador d'Arenys ha assegurat que no se sent mimat per l'entrenador. "No em sento especialment cuidat per Tito, ho seria si ho jugués tot", ha declarat, i ha afegit: "Som quatre centrecampistes i tres posicions: és clar que l'entrenador ha d'escollir i a nosaltres ens toca acatar les decisions que prengui i jugar com sabem".
- Singularitat arquitectònica La desgràcia que explica per què hi ha un escut del Barça a una finestra de Santa María del Mar
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- Al Besòs i el Maresme Calor, por i avaries constants en un bloc de pisos públics de Barcelona: «Tenim una desprotecció total»
- Catalunya acapara el nombre més gran de màquines escurabutxaques a Espanya: aquests els municipis més destacats
- Previsió meteorològica El fum dels incendis condiciona el temps a Catalunya i accelera la baixada de les temperatures
- 130.000 euros per 23 metres quadrats: així són els preus desorbitats dels 'minipisos'
- Barça Les seccions del Barça, damnificades pel fair play: «La intenció és continuar sent competitius»
- Catalunya acapara el nombre més gran de màquines escurabutxaques a Espanya: aquests els municipis més destacats
- Obituari Mor Eduard Carbonell, exdirector del MNAC i ideòleg de la identitat del museu
- Spam tecnològic El pla contra les estafes telefòniques permet bloquejar 48 milions de trucades i dos milions d’SMS fraudulents