Un defensa del Perú diu que Higuaín i Messi es van portar "com nenes"
"Es creuen intocables i això està malament, perquè el futbol és per a homes", diu Zambrano, de l'Eintracht de Frankfurt

Messi i Higuaín, en el partit de dimarts contra el Perú. /
El defensa Carlos Zambrano, autor del gol del Perú en l'empat contra l'Argentina a Lima de dimarts passat, ha assegurat que Lionel Messi i Gonzalo Higuaín es van queixar durant tot el partit i es van comportar com "unes nenes". El jugador de l'Eintracht de Frankfurt ha carregat contra els davanters del Barça i el Madrid. "Messi no es va mostrar gaire, estava espantat. Nosaltres teníem un deute amb els seguidors i el vam complir amb el bon joc i l'entrega", va dir el defensa.
El jugador peruà ha estat contundent amb Higuaín. "Es queixaven de tot. En tot moment em va provocar, i jo em vaig comportar a l'altura, mai vaig caure en el seu joc", ha apuntat Zambrano. "Els argentins estaven frustrats, no sabien com parar-nos. No trobaven la pilota. Em volien acovardir amb insults. Es creuen intocables i això està malament, perquè el futbol és d'homes". El partit era valedor per a la classificació del Mundial del Brasil del 2014.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia