AGRESSIÓ A LA PISTA

La policia investiga una denúncia contra Nalbandian

L'argentí va ser desqualificat de la final de Queen's per donar un cop de peu a la cadira d'un jutge i l'ATP l'ha multat amb 10.000 euros

L’agressió de David Nalbandian a un jutge en el torneig de Queen’s / periodico

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / Barcelona

David Nalbandian ha estat sancionat amb unamulta de 10.000 euros per l'ATP(Associació de Tennistes Professionals) per l'incident que va protagonitzar en la final del torneig de Queen's quan va donar una puntada de peu a un cartell publicitari de la cadira d'un jutge de línia del partit, Andrew McDowall, que va resultar ferit. El tennista argentí va ser desqualificat per la seva acció pels organitzadors del torneig. La policia britànica, a més, ha obert una investigació per l'incident després d'haver rebut una denúncia, segons ha anunciat la BBC.

McDougall va acabar amb la cama sagnant arran de l'escomesa del tennista, de 30 anys i número 39 del món, que va ser desqualificat per conducta antiesportiva.  L'organització del torneig deQueen's, preparatori per a Wimbledon, que comença el 25 de juliol vinent, ha anunciat que retirarà a Nalbandian el premi de 36.500 lliures (44.945 euros) reservat per al finalista deQueen'si que podria imposar al tennista unamulta addicional de 6.400 libras (7.800 euros). Malgrat l'incident, Nalbandian ha mostrat el seu desig de comparèixer novament l'any que ve en el torneig. "Ho sento molt pel jutge. No ho volia fer, però a vegades t'empipes. A vegades no et pots controlar i passen coses així. Quan li vaig clavar la puntada al plafó no ho volia fer amb tanta força", ha explicat el tennista argentí, que ja va ser multat el gener d'aquest any, en l'Open d'Austràlia, per llançar aigua sobre un empleat del torneig.