NOVA CAMPANYA PUBLICITÀRIA
Guti es parodia a si mateix en un espot per atraure quinielistes
L'exjugador del Madrid es mostra com un gandul i amb poques ganes de treballar

Guti durant l’espot per recaptar quinielistes
L'exjugador del Reial MadridJosé María Gutiha llançat aquest divendres unvídeoa través del seu compte a Twitter en quèes parodia a si mateix, com a part d'unacampanya publicitària per a La Quiniela. L'objectiu de la campanya és demostrar que "no sempre fa falta esforçar-se molt per fer-se milionari amb el futbol". En el vídeo de gairebé 30 segons,Guties passeja en bata per una luxosa casa després de llevar-se a les 15.30 hores i juga amb un gos al qual felicita per no córrer darrere d'una pilota.
Aquest vídeo s'emmarca dins de la nova campanya de La Quiniela, que ja està disponible a Youtube i a la webwww.laquinieladeguti.es, on a més es pot fer La Quiniela per a la pròxima jornada. L'exfutbolista ha confessat després de la gravació que ell juga a la quiniela, encara que no ha aconseguit mai encertar-ne gaires resultats. "En principi era més posar el resultat que m'agradaria i n'encertava pocs. Després ja vaig ser una mica més imparcial i posava el que creia que faria cada equip", ha explicat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia