REACCIÓ POLÈMICA
Fernando Alonso s'enfronta als periodistes durant les seves vacances a Portugal
El pilot va amenaçar de dir a tothom que l'illa de Porto Santo era "un desastre" si els reporters no el deixaven en pau
La premsa portuguesa qualifica de "xantatge" les paraules d'Alonso a l'arribar a l'aeroport
Fernando Alonso amenaça la premsa de marxar de Porto Santo (Portugal) si el graven o li fan fotografies sense el seu permís. /
Fernando Alonso va acabar l'any 2010 amb un polèmic enfrontament amb la premsa portuguesa. El pilot, gelós de la seva vida privada, va arribar el 29 de desembre passat a Porto Santo, illa pròxima a Madeira, on tenia planejat passar el cap d'any amb la seva dona, Raquel del Rosario.
Però, al desembarcar i només d'arribar al vestíbul de l'aeroport, Alonso es va enrabiar al veure que un grup de reporters l'esperava per fer-li preguntes. Alonso va amenaçar de dir a tothom que l'illa era "un desastre" si els paparazzi no el deixaven en pau.
Notícies relacionades"Al primer fotògraf o càmera que vegi aquests dies, me'n vaig l'endemà i diré a tothom que Porto Santo és un desastre. ¿D'acord? Si us plau, deixeu-me tranquil. Si no, demà mateix me'n vaig i tothom sabrà que Porto Santo... ¿Entesos?", va dir el pilot asturià.
Aquesta reacció d'Alonso ha indignat la premsa de Portugal i alguns mitjans no han dubtat a parlar de xantatge, referint-se a les paraules del pilot.
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- De la política, ¿se’n surt? (VII) Alberto Fernández Díaz: «Em va doldre que Quim Forn entrés a la presó»
- Castells Un nou protocol sanitari protegirà la diada castellera de Sant Fèlix de Vilafranca un any després del greu accident
- Espanya buidada El concurs de llançament de pernil
- L’Espanya buidada s’aproxima als nivells de plena ocupació
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Dimecres a la nit Una desena de veïns donen una pallissa a un lladre quan robava una noia a Badalona
- Salut Pública Catalunya avança al 22 de setembre l’inici de la vacunació contra la grip i la covid i ampliarà horaris als CAP: «Volem millorar les taxes»
- Finançament del FLA La Generalitat refinança amb sis bancs 3.500 milions d’euros de deute i s’estalviarà 127 milions
- GUERRA A UCRAÏNA La Unió Europea denuncia que Rússia ha atacat la seva delegació a Ucraïna