AMISTÓS a múrcia
La selecció espanyola es fa un fart de gols contra Polònia (6-0)
Villa, Silva, Xabi Alonso, Cesc, Torres i Pedro han marcat en un partit de joc brillant de l'equip de Del Bosque
Festival de la selecció espanyola en l'últim partit abans del Mundial de Sud-àfrica jugat a l'estadi de La Condomina de Múrcia. Primer Villa i poc després Silva han posat el 2-0 en 13 minuts escassos de partit. Als sis minuts de la represa, Xabi Alonso ha fet pujar el tercer gol en el marcador i sis minuts després Cesc ha augmentat el marcador de larojaa 4. Després han marcat Fernando Torres i Pedro, que s'ha estrenat com a golejador en la selecció.
El seleccionador espanyol, Vicente Del Bosque, ha recorregut a l'equip de gala per a aquest últim amistós d'Espanya, tret de l'absència de Sergio Ramos al lateral dret, que ha sortit posteriorment. El joc de la selecció ha resultat brillant i l'única novetat negativa és la retirada d'Iniesta amb molèsties.
- Conflicte a l’escola catalana ¿A qui afecta avui, dimecres 20 de maig, la vaga de professors a Barcelona i Catalunya? ¿On toca demà dijous?
- Captura en aigües internacionals Albares denuncia des d'Alemanya el tracte «monstruós, inhumà i indigne» d'Israel als activistes de la Flotilla
- Nova estructura La UEFA canvia els formats de la Lliga de Nacions i de les fases de classificació a partir del 2028
- Informe de l’associació Aecoc La indústria de fruites i hortalisses avisa que li queda poc marge abans d’haver d’apujar preus
- Violència de gènere El crim masclista de Figueres eleva a tres els feminicidis a Catalunya aquest 2026
