VE DEL CELTIC DE GLASGOW

El centrecampista japonès Nakamura serà jugador de l'Espanyol les dues temporades vinents

L'entitat blanc-i-blava creu que la incorporació del jugador pot ser un gran negoci per a l'entitat

El centrecampista Shunsuke Nakamura, nou fitxatge de l’Espanyol.

El centrecampista Shunsuke Nakamura, nou fitxatge de l’Espanyol. / AFP / ANDREW YATES

1
Es llegeix en minuts
EFE
BARCELONA

L'Espanyol ha fet pública avui la contractació del centrecampista japonès Shunsuke Nakamura, procedent del Celtic de Glasgow, que serà jugador del conjunt blanc-i-blau les dues temporades vinents.

Nakamura, que passarà les pròximes setmanes la pertinent revisió mèdica, arriba lliure al club català després d'acabar el contracte amb el conjunt escocès. L'interès de l'Espanyol ve de lluny i encara que la dona del futbolista volia tornar al Japó, finalment s'ha concretat el fitxatge.

Al marge de la seva qualitat futbolística, l'Espanyol considera que la incorporació del japonès pot ser un gran negoci per a l'entitat. En principi, el club es quedarà un alt percentatge dels nous contractes de publicitat que firmi Nakamura.

Aspecte complicat

Notícies relacionades

Aquest havia estat un dels aspectes que més complicacions van generar durant les negociacions, encara que les dues parts han arribat a un acord satisfactori.

El centrecampista nipó, de 30 anys, té una àmplia experiència en el futbol europeu, al qual va arribar el 2002 per firmar pel conjunt italià del Reggina, procedent de Yokohama Marinos. El 2005 es va incorporar al Celtic de Glasgow, on ha jugat fins a la passada temporada.