SEGONA SESSIÓ DESPRÉS DE LES VACANCES
Etoo es reincorpora als entrenaments del Barça després de jugar un amistós a Costa d'Ivori
Henry, absent de les sessions preparatòries a causa d'una migranya
Samuel Etoo, davanter camerunès del Barcelona, ha tornat als entrenaments de l'equip blaugrana, després d'absentar-se en la primera sessió de treball després de les vacances de Nadal, mentre que el francès Thierry Henry no ha participat en l'entrenament per una migranya.
Etoo hi ha participat amb normalitat, després de prendre part en un partit amistós de caràcter benèfic a Costa d'Ivori.
En la sessió del vespre s'han reincorporat a la disciplina blaugrana Puyol, Bojan, Xavi i Crosas, que estaven convocats per la selecció de Catalunya per al partit d'ahir a Bilbao.
Qui no ha pogut participar en els entrenaments ha estat Thierry Henry, a causa d'una migranya, segons el club. L'exdavanter de l'Arsenal podria tornar al treball demà en l'última sessió preparatòria de l'any.
Messi fa treball de recuperació
Notícies relacionadesLionel Messi, per la seva part, ha començat avui a fer treball de camp en la recuperació de la lesió que va patir a Mestalla, i s'ha preparat al Camp Nou junt amb els recuperadors físics del primer equip.
Amb els jugadors de la primera plantilla s'ha entrenat avui Rubén Miño, porter del juvenil blaugrana, davant l'absència per lesió d'Albert Jorquera, que demà se sotmetrà a proves mèdiques per confirmar l'abast de la lesió que va patir a l'Euskal Herria-Catalunya disputat a San Mamés.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Trump no beu però té "personalitat d’alcohòlic"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Una nova guerra dels dos grans Florentino i Laporta se les tenen
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Garagarza reapareix a la ciutat esportiva de l’Espanyol després de l’infart
- igualtat de gènere Dones en Joc impulsa el paper de la dona en el món de l’esport
- Un Punter demolidor salva la ratxa en la tercera pròrroga
- Gerard Esteva, president de la UFEC: "La falta d’inversió està extingint les entitats esportives sense ànim de lucre"
