FUTBOL
Wenger demana gravar els ultres i mostrar el vídeo a la seva família
"Molts se n'avergonyirien al veure's", afirma el tècnic de l'Arsenal
Qualsevol idea és bona per intentar tallar d'arrel o de mica en mica la plaga de mal educats i, sobretot, violents que s'estén, no solament pels estadis de futbol britànic, sinó per qualsevol camp de futbol europeu. Fa uns dies, el defensa Sol Campbell, ara al Portsmouth, que curiosament ahir al vespre s'enfrontava a l'Arsenal, equip en què va militar durant cinc anys, es queixava que estava "fart" i també "fastiguejat" de seguir sent objecte d'una sèrie d'absurds insults cada vegada que s'enfrontava al Tottenham, on els seguidors encara no li han perdonat que se n'anés amb els gunners d'Arsène Wenger.
El tècnic francès de l'Arsenal va sortir ahir al pas d'aquests incidents a l'afirmar que "aquesta gent no té ni idea de futbol i, el que és pitjor, s'amaga en l'anonimat de les masses". Per Wenger, una manera de tancar les boques d'aquests "impresentables" seria programar un sistema en els estadis per filmar-los quan insulten o quan cometen actes vandàlics.
PASSAR LA GRAVACIÓ
"Després hauríem de portar la gravació a casa seva perquè la seva família veiés com es comporten els seus membres quan van al futbol i, sobretot, quan actuen en grup".
Wenger està convençut que "molts se n'avergonyirien, no solament perquè els seus pares i la resta de la família comprovaria quina mena d'individus són, sinó perquè s'adonarien que res del que fan en un camp de futbol té sentit".
Segons l'entrenador de Cesc Fàbregas, "aquests individus són vulgars i no té sentit que vinguin al futbol ni encara menys que es considerin seguidors d'un dels nostres equips". Wenger considera que el respecte ha de ser una de les normes més habituals en els estadis de futbol i no creu que perdre els papers d'aquesta manera, a la tribuna o a fora de l'estadi, condueixi a la victòria del teu equip.
Notícies relacionadesRESSONS DE LA PROPOSTA
"Estic totalment d'acord amb Sol Campbell quan assegura que ni ell ni ningú té per què suportar insults al llarg dels 90 minuts de joc", va acabar dient Wenger. La seva proposta ha començat a tenir ressò en els mitjans de comunicació britànics, per exemple en el popular The Sun, que ahir la citava com una possible fórmula per escarmentar els esvalotadors, ja que molts estadis de la Premier disposen de desenes de càmeres instal.lades l'interior dirigides per control remot.
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- El forat de la sanitat pública El 45% dels espanyols només va al dentista per emergències: «Hi vaig anar per un queixal i vaig acabar amb una factura de 1.300 euros»
- Reforma en Justícia Falta de normes, possibles pròrrogues i molta incertesa davant la reforma que revoluciona l’organització de la justícia a Espanya
- Escàndol internacional El dur informe del cas Epstein: el que les víctimes de violacions van explicar a la policia i com els advocats van provar de fer-les callar
- Esperit nadalenc El Parc del Fòrum de Barcelona es tenyeix de vermell a la Cursa del Pare Noel
- UNA ALTRA DESGRÀCIA Greu lesió de genoll de Christensen
