GRAN PREMI D'ITÀLIA
Raikkonen: "He intentat defensar-me de Hamilton, però era més ràpid que jo"
El finlandès Kimi Raikkonen (Ferrari), que aquesta tarda s'ha classificat en tercera posició al Gran Premi d'Itàlia, ha declarat que el britànic Lewis Hamilton (Mclaren Mercedes), que l'ha avançat quan faltaven deu voltes per al final, era més ràpid que ell.
"¿L'avançament de Hamilton? He intentat defensar-me, però ell era decididament més ràpid que jo. A la fase final de la carrera he abaixat el ritme per conservar el motor per a la pròxima carrera", ha comentat Raikkonen.
Molèsties per l'accident
El finlandès, que ahir va patir un aparatós accident en la sessió d'entrenaments lliures del matí, ha confessat: "Ha sigut una carrera molt difícil, a conseqüència del mal de coll de l'accident d'ahir, fins al punt que m'era molt difícil subjectar el cap en les frenades".
Raikkonen ha afegit que "a la primera part de la carrera el cotxe anava bé, però després no era gaire ràpid. Sabíem que no seria un cap de setmana fàcil, ho vam comprendre en les proves de la setmana i ho vam confirmar en els entrenaments lliures de divendres".
"Volia guanyar davant dels nostres aficionats --ha assenyalat--, però no ho he pogut fer encara que, almenys, he pogut pujar al podi".
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»