Pacte a tres
Eva Martínez (PSC) revalida la presidència del Consell Comarcal del Baix Llobregat
El govern serà compartit entre PSC, comuns i Junts
El Baix Llobregat tanca el mes de juny amb 536 aturats menys

L’alcaldessa de Vallirana, Eva Martínez (PSC), ha revalidat la presidència del Consell Comarcal del Baix Llobregat gràcies a l’acord d’En Comú Podem (ECP) i Junts.
Les tres formacions ja van compartir govern l’última legislatura, també encapçalada per Martínez, i aquest divendres han firmat un pacte de quatre anys més.
La firma s’ha fet pocs minuts abans del ple de constitució de l’ens supramunicipal, que s’ha celebrat a partir del migdia. Amb aquest acord, les tres formacions sumen 26 dels 39 consellers que té el plenari.
Notícies relacionadesEls socialistes en són la força majoritària, amb 17 representants, mentre que ECP en té 5 i Junts, 4. Al seu torn, l’oposició queda liderada per ERC, que després del 28M va quedar com a segona força al Consell Comarcal.
Llegeix totes les notícies d’Esplugues de Llobregat a EL PERIÓDICO d’Esplugues.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro