Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Los peatones y vecinos de Consell de Cent estamos totalmente desprotegidos"
ELISENDA PONS
Emilio Basauli
La falta de seguridad en la calle -y presunto bulevar- Consell de Cent, que es donde resido, es total y se ha convertido en una autopista de bicis y patinetes que van a toda velocidad -ya he sido arrollado dos veces por bicicletas-, y también de coches que evitan la circulación por la calle València; con una falta total de seguridad por una falta total de agentes de seguridad o de la Guardia Urbana.
Entretots
Es imprescindible que se respeten mínimamente las normas de circulación para proteger a los ciudadanos y peatones que caminamos por la zona. Lo cual hago constar por la presente y como apercibimiento a los efectos de responsabilidad civil de este Ayuntamiento de Barcelona en caso de sufrir lesiones por su falta de actuación.
Participacions delslectors
"Un Nadal menys consumista i més humà seria el millor regal"
Blanca Ruiz L'Hospitalet de Llobregat
"L'edat no hauria de ser cap motiu per no atendre a les persones"
Ana Ramírez Marea Residències de Catalunya
Mésdebats
el problema de la vivenda
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Viatges del president. Entre el 1993 i el 1996 Almenys vuit vols a l’avió privat d’Epstein
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- ASSAIG CLÍNIC Nou tractament per controlar els cucs intestinals
- Andá p’allá, bobo L’MVP de les banquetes
- Els protagonistes de l’esport el 2025 Lamine Yamal, una estrella que encara creix
- L’ANY MÀGIC blanc-i-blau "Hem de lluitar per Europa"
- BÀSQUET | EUROLLIGA Jasikevicius escapça la ratxa triomfal de Xavi Pascual
- Mariano Cohn i Gastón Duprat: "La nostra pel·lícula és tan iconoclàstica que no respecta res, ni tan sols el cine"
