Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Pertenezco a una generación que lucha por un futuro estable mientras trabaja y estudia"
RICARD CUGAT
Xènia Peña
Dirijo esta carta a todos los jóvenes que, como yo, vivimos en un constante movimiento. Esto es un llamamiento a una generación que lucha para poder hacer todo a la vez con el objetivo de continuar estudiando, trabajar y poder conseguir un futuro estable. Sabemos que es un periodo pero, ¿cuándo acaba?
Entretots
Hoy, vivir con un contrato de 20 horas semanales mientras se compaginan con estudios es una misión imposible. El aumento incesante de los precios nos aleja de objetivos tan sencillos como tener un piso y disfrutar de unas vacaciones. Además, nos exigimos sacar buenas notas, pasar tiempo de calidad con amigos, cuidar y apreciar a nuestra familia y mantener viva una relación de pareja.
En este camino, a menudo perdemos parte de nuestro ser, del que nos han hecho y del que somos: hijos, hermanos, amigos y amantes. Es hora de reconocer el esfuerzo de la generación frágil que, todo y la caótica odisea, sigue luchando.
Participacions delslectors
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Cap d’Any Unes 115.000 persones reben l’any 2026 a l’avinguda Maria Cristina de Barcelona
- Incendi mortal Així és Crans-Montana, l’exclusiva estació alpina sacsejada per la tragèdia de Cap d’Any
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- Resum de l’any cultural Els millors llibres del 2025
- La fam com a arma de guerra
- Incendi mortal Així és Crans-Montana, l’exclusiva estació alpina sacsejada per la tragèdia de Cap d’Any
- Entrevista Pedro A. Martínez, professor: «Aprendre matemàtiques amb manga pot fer-ho des d’un nen de 10 anys fins a una persona de 70»
- Nova controvèrsia Els conductors rebutgen l’obligatorietat de la balisa V16 i en qüestionen l’ús: «Són millors els triangles»
- Tradició musical Nézet-Séguin firma un Concert de Cap d’Any brillant i enèrgic
- FUTBOL Els comptes del Barça i el Reial Madrid, a examen: mateixa despesa en sous, un deute incomparable

