Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Aborrecimiento de los politicos
Miguel Peláez Martín
Tanto los politicos de Cataluña como los del resto de España han sido los culpables de todo lo que está pasando con la independencia de Cataluña. Yo he viajado en varias ocasiones a distintos sitios de Cataluña y siempre ha sido cordial el trato mutuo, lo que ahora ya no es igual, con hechos comprobados. Siento pena por todo lo que está pasando pero si Cataluña algun dia ya no es España, todo cambiaría. Podría haber una ruptura social.
Participacions delslectors
La desafeccion española
Juan Cañestro López Esplugues de Llobregat
Como se lo explican
Pere Bosch Blasco Sentmenat
Hay de todo

Eusebio Benito Cembellín L'Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
El debat
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Un professor del Conservatori del Liceu, acusat d’agressió sexual
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Estudi de la Fundació Gasol Adolescents i pantalles: un estudi detecta un augment d’ús d’11 hores a la setmana des del 2022
- Relacions entre socis ERC admet que els escàndols del PSOE «compliquen» la negociació sobre el finançament