Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Festival Jardins de Pedralbes, con la música a otra parte

L’escenari i les grades de Festival Jardins de Pedralbes ja estan preparats per acollir la segona edició de la mostra al Palau Reial. / FIRMA DE FOTO
Ricardo Llerins Bonet
Un año más tenemos que aguantar las limitaciones de acceso a los Jardines del Palau de Pedralbes nada menos que 42 días, por unos conciertos de música que se podrían hacer en cualquier otro sitio.
Entretots
Cuando no están cerrados por cualquier recepción oficial, están llenos de cables, máquinas y lugares a los que no se puede acceder. No aprenden los organizadores de Barcelona del festival de Cap Roig, que también tiene como atracción un jardín botánico, pero se hace fuera de él para no destrozarlo. Quienes tengan la desgracia de no saber apreciar las plantas, que no vayan a los jardines; pero para destrozarlos, no hace falta que vengan.
Cuando a principios de siglo XX, Nicolau Maria Rubió i Tudurí conservó los cedros centenarios que todavía alberga el parque, no se imaginó que tendrían que convivir con espectáculos elitistas. El mismo festival se podía hacer en la calle anexa Pere Duran Farell, bastante ancha. Falta voluntad política como en otros muchos casos.
Participacions delslectors
"Malauradament, encara s'abandonen més animals dels que s'adopten"
Josep Vilà Olesa de Montserrat
"Feijóo, siempre al rebufo de los 'ilustres' del PP"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
Mésdebats
El debat
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El Liceu Mar transformarà el Port Vell i costarà 50 milions d’euros
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent