Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"En el Día Internacional contra la esclavitud infantil es necesario crear conciencia"
Laia López
El 16 de abril es el Día Internacional contra la esclavitud infantil. Un día para crear conciencia sobre los derechos de los niños de todo el mundo. Actualmente, hay aproximadamente 160 millones de menores de 18 años que son víctimas de esclavitud, trabajos forzosos y ventas ilegales.
Entretots
Muchas organizaciones han creado programas de ayuda para cubrir las necesidades básicas de los niños, además organizan eventos de recaudación de fondos para becar a muchos de estos y que así puedan desarrollar al máximo sus capacidades educativas.
Participacions delslectors
"El 9 de mayo, Día de Europa, salgamos en masa a la calle a defender Europa"
Isabel Nalda Sant Cugat del Vallès
Mésdebats
El debat
- UGT-CTAC Un estudi radiografia el cost emocional de ser autònom: «És un estrès constant, somio que m’estic oblidant alguna cosa»
- Trànsit Un incendi en un túnel talla totalment la Ronda Litoral de Barcelona durant una hora
- Troben a Barcelona el menor de 15 anys de Manresa desaparegut des de feia una setmana
- EL DOCUMENTAL ‘LAPORTAGATE’ «‘De qualsevol manera cobrareu’. ‘¿Com?’ ‘Diré al Barça que us contractin’»
- Previsió meteorològica Pluja intensa a Catalunya avui: aquestes són les zones més afectades
- El Sabadell admet que Competència no serà dura amb l’opa del BBVA
- El Govern posposa fins al maig la reubicació dels menors migrants
- La Guàrdia Civil troba a Colòmbia una nova propietat d’Ábalos
- El 10% dels pisos nous de BCN els compren estrangers residents
- Medina i Luceño, absolts en la causa del ‘pelotazo’ de les mascaretes