Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Vull denunciar una vulneració de drets per part del Ministerio de Educación"

zentauroepp45722851 filologia181113182152 / RICARD CUGAT
Marta Mercadé
Escric en referència a una vulneració de drets com a ciutadana per part del Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deporte. El passat 21 de maig vaig sol.licitar una "Estancia Profesional Docente" per anar a Alemanya. Quan van sortir les llistes provisionals, vaig veure que hi havia un error, ja que en l’apartat 5.3 (títulos oficiales de grado o licenciatura distinta al alegado para el ingreso en el cuerpo ) no s’havia tingut en compte la meva segona llicenciatura, que aportava com a mèrit.
Entretots
En el títol hi consten dues filologies: Filologia anglo-germànica (anglès, setembre de 1988) i Filologia anglo-germànica (alemany, juny de 1997). Es tracta de dues carreres diferents, són dues llicenciatures diferents. La d’anglès, amb la que vaig ingressar al cos de funcionaris, i l’alemanya, que vaig presentar com a mèrits per ser diferent de la d'ingrés al cos.
Òbviament, vaig presentar una reclamació, tornant a adjuntar els documents on es poden veure les dues titulacions universitàries. La meva sorpresa arriba quan, consultant el meu expedient, veig que encara hi posa "En evaluación" i, al mateix temps, surten publicades les llistes definitives. Com és possible això?
Escric immediatament a l'adreça estanciasprofesionales@educacion.gob.es explicant la situació i la seva resposta ha estat: "En relación a su reclamación le informamos que, siguiendo el procedimiento administrativo descrito en la convocatoria, su alegación fue recibida y revisada, determinándose que no procedía modificación de la puntuación, siguiendo los criterios establecidos en la convocatoria".
Els he tornat a escriure, tornant a explicar que són dos títols universitaris diferents i demanant que revisin urgentment el meu cas, però res de res. M'agradaria denunciar aquesta irregularitat.
Participacions delslectors
"Tant hi fa que es tracti d'una persona gran, el negoci és el negoci"
Alfons Rius L' Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Judici a l’Audiència de Barcelona La ‘manada de Castelldefels’ reconeix la violació de tres noies i aconsegueixen una important rebaixa de la condemna
- EUROVISIÓ RTVE aprova retirar Espanya d’Eurovisió si hi participa Israel
- Cambra catalana Wagensberg renuncia a l’acta de diputat d’ERC al Parlament
- Benestar ¿Prefereixes quedar-te a casa abans que sortir amb amics? Això diu la psicologia sobre tu
- Cas Koldo Anticorrupció desmunta els arguments de Cerdán per demanar la seva llibertat: «L’aforament no implica mirar cap a un altre costat»