Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Els bancs i taules de la superilla Rocafort/Consell de Cent fan nosa en cas d'emergència"

taules i bancs a lilla de Rocafort/Consell de Cent
Mª Teresa Simeón
Quan s'estava construint la rotonda a la superilla Rocafort/Consell de Cent, els veïns vam advertir que no col·loquessin taules i bancs al voltant perquè dificultaven no només el pas d' alguna furgoneta de repartiment sinó perquè bombers i ambulàncies poguessin passar en cas d'emergència. No ens van fer cas.
Entretots
Farà un any, més o menys, un curtcircuit va provocar que es calés foc a la joieria Edelfor. Els bombers no van poder passar amb el vehicle i van haver de portar les mànegues d'aigua caminant des de l'altra banda. Avui, a les 12.30 hores, els bombers feien maniobres amb el seu vehicle per comprovar si això s'havia arreglat.
Els bancs i les taules posats al voltant de la rotonda han fet que no poguessin passar. Si hi ha un incendi en un pis i passa una desgràcia perquè els bombers no poden accedir, a qui demanarem responsabilitats? És vergonyós. Demanem que treguin aquests bancs i taules de la superilla.
Participacions delslectors
"A la Ronda de Sant Antoni no s’ha respectat el pla aprovat pel veïnat"
M. Teresa Lozano Integrant del col.lectiu Sant Antoni vol Conviure
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos