Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Carta de una lectora: "Cuando el agua nos desborda, la fuerza nos une"

Coches amontonados en una autopista en Valencia, tras el paso de la dana / MANU FERNÁNDEZ / AP
Laia Jiménez
Hoy escribo en nombre de quienes enfrentan la furia del agua y el cielo, de esos rostros que han perdido tanto bajo el temporal implacable. Las fuertes lluvias y las inundaciones han puesto a prueba nuestra resiliencia, pero también han sacado a la luz el compromiso y la solidaridad de nuestros ciudadanos, vecinos y equipos de emergencia, quienes trabajan incansablemente para brindar ayuda a los más afectados.
Entretots
Las calles desbordadas y los hogares deshechos, que parecen despojarnos de todo, en realidad nos revelan aquello que nunca nos pueden quitar: la unión, la mano que se extiende en medio de la adversidad. Que esta carta sea un eco de esperanza para quienes hoy caminan entre el lodo, sabiendo que después del temporal, siempre llega la calma.
Participacions delslectors
"En este país, ser docente es cualquier cosa menos tener tres meses de vacaciones"
Maria Padilla Santa Maria de Palautordera
"Error i manca de diligència de l’Agència Tributària de Catalunya"
Lleonard Barrios Castellar del Vallès
Mésdebats
El debat
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Finances personals ¿Pagar deutes o estalviar? Això és el que has de fer segons Pedro Becerro, expert en finances personals
- L’inici de la ronda francesa El Tour s’estrena amb un esprint i molts candidats al groc
- Esther, la ‘pencaire’ que lidera Espanya
- Wimbledon Alcaraz entra a vuitens amb esforç davant un Struff molt combatiu
- Alemanya supera sense pietat la Polònia debutant de Pajor (2-0)
- Incompliment europeu El Barça ja pagarà 15 dels 60 milions d’una multa de la UEFA