«¿Què he de fer per preparar-me per a una marató?»

Athletics - New York City Marathon - New York City, New York, U.S. - November 4, 2018 General view of the New York skyline as competitors run past during the marathon REUTERS/Caitlin Ochs TPX IMAGES OF THE DAY /
ElClub de Fitnes d’EL PERIÓDICOés l’espai dels amants de l’esport, l’activitat física i la nutrició. Aquí compartim experiències, rutines, reptes i tendències i plantegem respostes als dubtes relacionats amb el món esportiu que sorgeixen als nostres lectors.
Aquest és el cas de Manuel Infante, de Badalona. En Manuel ens ha fet arribar la següent pregunta: «M’agradaria saber com he d’entrenar per a una marató».
Després de consultar-ho amb experts i professionals del sector,aquesta és la informació que hem elaborat per contestar-li
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"