Turisme urbà
Descarrega't la guia per recórrer amb nens el patrimoni de Tarragona

whatsapp-image-2020-05-08-at-190037
Tarragona forma part del gruix de Ciutats Patrimoni de la Humanitat a Espanya i, per donar a conèixer entre els més petits el valor que amaguen els seus carrers i racons, s’ha editat una guia didàctica que acompanya un recorregut pel ciutat amb proves, curiositats i moltes il·lustracions.
La guia es pot descarregar gratuïtament a la pàgina web www.ciudadespatrimonio.org i suposa, segons els promotors de la iniciativa, «una fantàstica manera d’aprendre i acostar els nens a la història i al patrimoni de manera divertida».
En les seves 36 pàgines elaborades en català, castellà i anglès, la guia convida els lectors a un recorregut per la història de la ciutat i els seus elements més característics en un llenguatge pròxim i adaptat a la curiositat dels més petits.
Per preparar la visita, la guia proposa un test que posa a prova els coneixements dels participants en el recorregut, en el qual es pregunta pel Fòrum de la Colònia, la casa Castellarnau o els Munts.
A més, ofereix una explicació històrica per entendre el valor del patrimoni urbà, des dels seus orígens amb els pobles ibers i l’arribada dels romans.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se