Anar al contingut

ENTREVISTA A JORDI COSTA, RESPONSABLE DE CORPORACIONS D'OFIGREEN

Patrocina:

"Sempre volem estar al costat del client"

Comercialitzen 'online' tota mena de material que necessiten les oficines, des de mobiliari a material de papereria, passant per productes informàtics

"Sempre volem estar al costat del client"

-Ofigreen distribueix ‘online’ material i mobiliari d’oficina, papereria, productes informàtics... ¿Quins són els avantatges del comerç electrònic en aquest sector?

-Són molts, i més en un sector en el qual el catàleg ‘físic’ és un clàssic. Un llibre enorme on trobar una cosa que necessites sense tenir-ne un gran coneixement pot ser una odissea. El comerç electrònic facilita enormement la recerca del producte, filtrant per codi, text, optimitzant les recerques pels més venuts, alternatives recomanades... A part de facilitar-te la informació de totes les gestions fetes des d’un plafó propi on fer el 'tracking' de les comandes, i descarregar factures i albarans, també es poden crear diferents llistes de desitjos on personalitzar el teu propi catàleg.

-L’'e-commerce' no para d’evolucionar. ¿De quina manera ha evolucionat també l’empresa?

-Ofigreen treballa cada dia per donar un millor servei als seus clients i mostrar-los que el canvi és molt positiu. Amb aquesta voluntat disposem d’un 'call center' especialitzat per ajudar tots els clients amb la botiga 'online'. En un món competitiu, de preus i marges molt baixos, sabem que l’autogestió eficaç dels clients en les comandes, juntament amb un grup comercial de recolzament per als dubtes, incidències o peticions especials és el camí a seguir.

-Aposten per l’obertura a cada vegada més àmbits, com el de l’equipament de farmàcia. ¿Quins beneficis ofereix aquesta diversitat?

-No som fabricants, som comercialitzadors. Un dels temes que se’ns oblida en la gestió comercial moltes vegades és que no tractem amb empreses, tractem amb persones; i són aquestes mateixes persones que tenen necessitats personals, a part de les empresarials. Respecte a les corporacions, quan tens un gran volum de clients d’un mateix sector la nostra intenció sempre és donar-los el servei més personalitzat possible, i aprofitar la confiança que tenen en el nostre servei per augmentar-los-hi, oferint-los productes per al seu sector específic. El client agraeix aquesta personalització, que té una gran acceptació.

-¿Quins són els reptes que afronten?

-L’excel·lència. ¿Com transformar un servei al client personal, ràpid, humà... a un servei ‘online’ amb el mateix vincle emocional? Tenim la gran sort que som una empresa apassionada en els seus projectes i amb un equip professional i emocional amb l’obsessió d’aconseguir que el client senti que ens té al seu costat mentre compra. El client només vol solucions als seus problemes i no té temps per això. Ser fàcils, àgils, competitius i ser-hi sempre que se’ns necessita. Aquesta és la clau de l’èxit.

-¿Què els aporta el BBVA en matèria de comerç electrònic?

-Les nostres plataformes de pagament van lligades al seu TPV virtual. Creiem que el BBVA és, des de fa anys, una referència en el model de canvi de l’analògic al digital. I ho demostren en la seva 'app' mòbil, a la web i en el seu servei al client i empreses.