Lidl apressa a acabar el corredor mediterrani per créixer

Lidl apressa a acabar el corredor mediterrani per créixer
1
Es llegeix en minuts
JOSÉ LUIS ZARAGOZÁ

El conseller delegat de Lidl España, Claus Grande, va remarcar en el marc del 40è Congrés Aecoc de Gran Consum, la rellevància d’Espanya dins de l’ecosistema internacional del grup. "Gran part de les nostres cadenes de subministrament passen o es generen directament a Espanya", va afirmar, i va destacar la fortalesa del sector primari i la indústria agroalimentària com a factors que fan del país un soci estratègic. La cadena alemanya ja aglutina 700 supermercats i 13 plataformes logístiques a Espanya, on reclama la posada en marxa del corredor mediterrani.

Grande també va posar en relleu l’impacte econòmic de Lidl a Espanya i en l’exportació. "Comprem 8.000 milions en productes agroalimentaris cada any, i més del 50% es destina a l’exportació. Aquest volum genera un superàvit de més de 2.600 milions d’euros en la balança comercial espanyola i posiciona el producte espanyol com a referent en els lineals de Lidl a tot Europa i Amèrica", va destacar.

Temes:

Lidl Espanyol