Empreses
Carrefour obre al Prat el seu primer súper espanyol d’aeroport
La botiga, que es troba a la T2, comptarà amb un assortiment de mil productes que també inclouen bàsics del rebost

La cadena de distribució Carrefour inaugura a les instal·lacions de Barcelona-el Prat el seu primer establiment a Espanya situat dins d’una terminal d’aeroport, segons ha informat la companyia. Es tracta d’una botiga de la categoria Carrefour City, "pensada per a viatgers, acompanyants i professionals, amb assortiment on-the-go", és a dir, amb productes frescos a punt per consumir i altres articles de conveniència. L’establiment es troba a la T2 i està dissenyat, segons afirma l’empresa, "per atendre trànsits d’alta densitat". L’elecció del Prat, assegura la cadena, obeeix al fet que "és un punt estratègic, pel volum de viatgers i per la importància i la rellevància que té aquest aeroport".
Així doncs, la botiga comptarà amb un assortiment de més de 1.000 articles, pensats per proveir un públic amb un perfil tan concret com el del viatger. Així, s’hi podran adquirir des de begudes fredes, snacks i fruita seca fins a llet, cafè, fruita, ous i bàsics del rebost.
La proposta, que també tindrà molt present el producte local i de proximitat, disposarà així mateix d’accessoris de viatge i d’un espai d’higiene i de cura personal per cobrir les necessitats d’última hora.
1.600 botigues a finals d’any
Aquesta nova obertura s’emmarca en el pla d’expansió 2025 de Carrefour Espanya, que preveu superar les 100 noves botigues i arribar a la xifra de 1.600 establiments a finals d’any. Amb això, la firma de matriu francesa preveu crear prop de 700 nous llocs de treball a temps complet. En l’actualitat, Carrefour compta amb una quota de mercat de gairebé el 10%, fruit, segons assenyala la companyia en un comunicat, de les inversions de més de 150 milions d’euros que ha estat realitzant des del 2019 a Espanya, cosa que el va col·locar amb un total de 691 nous centres inaugurats al tancament del 2024. En aquell període s’han creat 3.500 llocs de treball, entre botigues pròpies i franquiciades.
Notícies relacionades"L’aposta passa per una estratègia multiformat i omnicanal que cobreix les necessitats de tots els nostres clients, adaptant-nos als diferents entorns des dels centres urbans, zones rurals o emplaçaments diferencials", afirma Jesús Bermejo, director de Botigues de Proximitat i Franquicides. I és que un dels fets distintius de la firma és la diversificació de formats (Carrefour Market, Carrefour Express i Supeco), en el que la companyia descriu com a "ubicacions diferencials i representatives, que adapta el model comercial a pobles i ciutats, a gasolineres, estacions de tren, àrees de servei o fins i tot càmpings".
Entre les obertures recentment realitzades, destaca la posada en marxa en ubicacions emblemàtiques com el metro de Madrid o els intercanviadors de Plaza Elíptica i Plaza Castilla, també a la capital espanyola.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- La pluja torrencial provoca riuades en diversos municipis
- Acte polític a Màlaga Pedro Sánchez expressa el seu «orgull» per les protestes propalestines a la Vuelta a Espanya
- Barcelonina de l’Any 2025 Sara Puig, presidenta de la Fundació Joan Miró: una visió molt local i molt global per a una institució cinquantenària
- Nou curs polític La UE vol canviar la seva relació amb la Xina i evitar el model Chery de Barcelona
- Oblique Seville i Melissa Jefferson regnen a Tòquio
- La invasió del Prado
- MOTOGP Márquez homenatja Messi i acaricia el novè títol mundial
- TENNIS Espanya jugarà la fase final de la Davis després d’una gran remuntada
- Desenllaç caòtic en LA RONDA ESPANYOLA Feijóo culpa Sánchez d’induir la suspensió de l’última etapa