Telefónica vol simplificar la seva atenció al client en una sola trucada

Telefónica es llança a revolucionar la seva atenció al client per simplificar al màxim la resolució de queixes i reclamacions, un dels comptes pendents de tot el sector de les telecos. Després de més de dos anys de proves i de projectes pilot amb centenars de milers dels seus usuaris, Movistar emprèn una transformació cultural de la companyia, un canvi de filosofia, per reinventar tots els processos amb els quals es relaciona amb els seus clients sota la iniciativa "Movistar per tu".
La companyia pretén diferenciar-se dels seus rivals i trobar un avantatge competitiu mitjançant l’atenció i la cura dels clients, reduint els tràmits, agilitzant la resolució i acompanyant de manera contínua el client durant tota la reclamació. Movistar des del 2023 que posa a prova tots els canvis, amb projecte pilot que van començar amb 230.000 clients i que han anat augmentant fins a gairebé triplicar-se, i buscant agilitzar les gestions, fer més simples els tràmits i aconseguir un seguiment individualitzat.
Entre altres millores, la teleco s’ha marcat com a objectiu resoldre totes les consultes sobre facturació en una sola trucada o en un màxim de 24 hores si fossin necessaris tràmits addicionals. I quan sigui necessari acudir al domicili per instal·lar algun equip, es concretarà la cita al client en la mateixa trucada en què sol·licita la gestió.
Notícies relacionadesA més, la companyia es compromet a fer que el client parli sempre amb el mateix agent identificat, que es fa responsable de la gestió demanada, que trucarà al client per mantenir-lo sempre informat, i no podrà oferir nous productes o serveis fins a assegurar-se que totes les gestions prèvies queden resoltes.
En paral·lel, Movistar prioritzarà les trucades de persones de més de 65 anys mitjançant una tecnologia d’anàlisi de la parla que permet amb intel·ligència artificial reconèixer automàticament els clients sèniors.
- «Vam mirar de treure els nostres diners però ja no va ser possible» Unes 30 famílies de Tarragona i Barcelona denuncien una «estafa» de dos milions d’euros a càrrec d’un grup inversor
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Accident a Mallorca Mor l’exvicerector dela UB Gaspar Rosselló al caure sobre unes roques
- EL NINOT DE MODA 48 hores d’espera per un Labubu
- Consells científics El cervell necessita entre 8 i 14 dies per desconnectar per vacances: «Descansar no és un caprici, és una necessitat psíquica»
- Revisionisme nacionalista Trump canvia noms de llocs i festivitats en un intent de reescriure la història dels EUA
- LA PRETEMPORADA BLAUGRANA Rashford diu no estar preocupat per la seva inscripció: «Confio que el club ho resoldrà»
- Meteorologia adversa Les temperatures extremes posen en alerta sis comunitats a l’inici de l’onada de calor
- Relacions interpersonals El celibat voluntari s’obre pas entre les joves: «Fa dos anys que estic sense relacions i mai he estat millor»
- Restriccions Tanquen els accessos al Cap de Creus i a l’Albera aquest diumenge per risc d’incendi